Jag är farlig som en zebra i sina bästa år.

Hello.
Jag tänkte bara kika in lite, kool som man är.
Jag har ju inte uppdaterat om vad jag haft för mig på senaste tiden, för jag är helt hundra på att ni är sjukt intresserade av mitt wünderbart äventyrsfylldaliv.

Idag efter skolan drog jag med Folie till bibblan, jag skulle egentligen lånat andra boken i "The Hunger Games" serien som Folie skulle lämna tillbaka, men så hade hon inte boken med sig, så vi gick till da köpcenter istället.

Koola som få, satt vi där på en bänk och kände oss handikappade för att vi båda är i stort sett helt panka.. okej, egentligen bara jag (jag har 4,44:- på mitt konto för tillfället). Så bestämde vi(efter en lång stund av enbart sittande och stirrande) oss för att gå testa grejer i affärer och begav oss mot H&M. Vi testade massa kläder och var så uppspelta i akten att vi nästan glömde att vi befann oss i en affär och var därför tvungna att sluta dansa inne i gången till provrummen, även om dom fortfarande hade bra disco musik i butiken.

Sedan gick vi runt i lite andra affärer.. och var allmänt.. trevliga. Jag åkte hem, var helt SJUUUKT trött och ville bara sitta ner, så det gjorde jag. Jag har nu lyckats nästan somna framför datorn ett par gånger, men piggnade till lite för en stund sedan. Funderar på att gå kolla South Park eller liknande.

Tänkte också skicka ut en liten hälsning till er anonymisar som funderar på att kommentera min blogg i ren hast, för att det är roligt att tracka min blogg med en helt obegriplig kommentar eller liknande, jag tycker om er också, och eftersom jag ser alla IP-nummer på datorer som kommenterar min blogg, kan jag ju också passa på att hälsa gott upp till Härjedalen och säga att ni är SÅ VÄLKOMNA TILLBAKA! :D






Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback