LYCKLIGA TJEJEN!

Hell-o :DD
Typ helt allmänt bästa dagen idag, har nämligen fått reda på att "Matte" ska flytta till Borås, IMORGON!
Och det är bland det härligaste som kunde hända just nu :D Skulle inte kunna vara mer trött på henne än vad jag är nu, och jag är rätt nöjd över att jag lyckats kontrollera mig själv så pass bra ibland att hon t.o.m är vid liv fortfarande :) Jag har ju velat skjuta henne några gånger :) (Mitt första problem blir dock att jag inte äger en pistol av något slag, och inte har några planer på att skaffa en heller).

Jag är medveten om att det här inlägget blir ganska obegripligt för dom som inte vet vem "Matte" är, men jag orkar inte gå in på det.
On the other hand, så är det ju typ bara Näsis och Fölhis som kollar min blogg? om ens dom :)

Jag är också lycklig, för att jag äntligen fått internet att fungera på den nya datorn. Det var inte direkt lätt, men det lyckades till slut. Jag tror jag kan allt om att uppdatera drivrutiner nu ;)

Vi har inställd ESO imorgon, och sedan skulle vi haft matte, men älskade lilla farfar ställde in den lektionen också ifall vi kunde jobba hemma. Höhö. Så Ellz och jag ska in och fika imorgon, och jag har sagt åt henne att förbjuda mig att köpa något, jag ska klara mig med dom här pengarna resten av månaden. Not gonna happen.
Fast.. om hon förbjuder mig att köpa något jag verkligen vill ha imorgon.. så måste jag slå henne :) Bara så du är beredd på det Älgis :)

Näe, ska man dra sig mot sängen kanske? Kolla lite SATC kanske? :)
Uppdaterar imorgon. Om jag orkar.


Det borde vara ungefär lika förbjudet att skapa sådana här bilder av "Drommis" som det är att skapa en karikatyr av Mohammed. "Drommis" är min guuuud. Sådan fräckhet. Min "Drommis" har faktiskt inte så korta ben.....





Min "Drommis" har inga ben alls.



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback