Stjäl grodor som en sked i mörkret.

Stulen once again, från ett stycke FolH (:



33 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!


1. Det första du tvättar i duschen? Ansiktet

2. Gillar du kaffe? Åh nej.

3. Hur mår du just NU? Bra, tror jag? :)

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Näe.....

5. Berätta om din senaste dröm.? Jag har inte tid för drömmar. En norrlänning som jag måste få sig sin sköngetssömn. Jag är medveten om att jag just skrev "skönGETssömn".

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Jag tröttnar på min favoritmat efter två dagar kanske....kanske..

7. Vad vill du ha just nu? Nya skoooooor, och skolfria vardagar :) Sen vill jag ta hål i örat med :G

8. Har du räknat till 1000 någon gång? Inte på sistone.. kanske.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Är det här ditt försök att vara "kinky" eller?

10. Använder du smileys? ÅH NEJ. Sånna fasoner... kanske 8)

11. Har du träffat någon kändis? Träffat och träffat.. räknas det om man ser en fotbollsspelare på McDonalds? :^^

12. Gillar du keso? Jag föredrar min ost äkta. Äkta norrländsk.

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Bowling Ball - Superchick

14. Hur många länder har du besökt? en... del.. :)

15. Är dina föräldrar stränga? Typ.. när dom känner för det 8D

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Från min säng, -ja.
 
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Min näsa. kanske.

18. Brukar du hyra film? Nej.. inte sånna fasoner ÅÅHH jag får huvudvärk...

19. Var kommer du vara på lördag? Ödet skall min väg bestämma... kanske.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Jag var hemma och upplevde detta i mitt vardagsrum, och sicken spänning.

22. Vad åt du till lunch? Köttbulls.

23. Har du lockigt hår? Näe.. mer typ.. har ni sett lilla sjöjungfrun? Då vet ni vem Ursula är.. HENNES hår. På pricken.

24. När grät du senast? Förra veckan.

25. Har du gått in i en vägg någon gång? Fråga mina kära vänner Tadden&Fölungen så skall du nog få dig ett svar.

26. Favoritårstid? Vår och Sommar.

27. Vem höll du senast i handen? (eftersom att jag stal frågesaken från Fölungen, och hon hade skrivit att hon senast höll handen med mig.. så måste jag nog hålla med henne. Jag är ingen player när det gäller handhållning inte.)

28. Sover du med TVn på? Näjj, NÄJJ!

29. Tycker du att du är gammal? Är det här en kuggfråga?

30. Är du rädd? Jag sitter här i trosor och BH, vad har jag att frukta kanske??

31. Gillar du ditt liv just nu? Jo, vissa dagar mer än andra :)

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Det gör ont att erkänna det men ja. Jag har badat i ett badkar några gånger i mitt liv. Dödsstraff på det antar jag..

33. Har du bra syn? Enligt körkortsgrejset har jag det... en äkta norrlänning gillar sin syn KLAR! 8D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback