Tisdag som aldrig förr.

Sitter här med Ellzii-boy och Fölungen i skolbibblan :)
Egentligen så jobbar jag Svenska/Samhäll, men är man KOOL som aldrig förr så passar det sig mycket bättre att hänga med två bästisar istället. :)

Fölungen sitter just nu och skriver mejl(till mig) till någon "anonym" från Drommis personliga mejl. Har jag förresten talat om att Drommis är den koolaste dromedaren i världshistorien som har en alldeles egen blogg? http://drommis.webblogg.se

Näe.. nu vart man ju det koolaste och kommer typ inte på något mer att skriva.
Efter da skola ska Fölungen, el Näsis och jag ZUMBAAAA bort det sista av våra fettbildningar(eller inte.., kanske bara jag då..) För att vi är koooola :)
Borde jobba på en spanskatext också, som skall vara inlämnad imorgon. Men är man kool så är man..

Tjing-Tjing 8D


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback