500550055005500550055005

1. När grät du senast? - i torsdags

2. Har du lätt för att bli kär? - Yes. Alldeles för lätt.

3. Vilken låt är bäst just nu? - Man Must Dance - Johnossi

4. Är du snål eller generös? - Rätt snål tror jag. Fast inte om det gäller att köpa upp alla mina pengar på kläder. Lite dubbelmoral där antar jag..

5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel?
- Kan inte säga att jag skulle föredra någon utav dem, men SJP endast för att jag kollar på Sex And The City :G

6. Vilken är din absoluta favorit godissort?
- CHOKLAD :G

7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Jag har svårt för att prata om personliga saker om jag inte känner eller litar på en person väldigt väl.

8. Vad tar du med på en fest?
- Ett utomordentligt humör 8D

9. Har du ett bra självförtroende? - Ohnej.

10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller.
- Jag känner inte till några modeller? :G

11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - Ligga med så många tjejer jag kunde, kissa ståendes, runka, försöka göra två saker samtidigt och inte lyckas... 8D

12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse?
- Prata? det är väl så man får kontakt med människor? Jag smälter för en kille som har bra humor, som är charmig och som vågar vara sig själv. Men killar som tror att dom är nåt är bara irriterande :^^

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut.
- EN?! Hmm.. Adam Lambert.

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob?
- GeoConsult (:

15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Och det tror du jag planerar flera ÅR tidigare?

16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus?
- Villa

17. När drack du alkohol senast? - på Valborg

18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - INQ Chat 3G :)

19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Mí amigos, choklad och.. att vara glad 8D

20. Bästa boken du läst?
- The Hunger Games.. eller Impulse :G

21. Nämn dina närmsta vänner.
- Fölhis, Näsa, Hanna, Ellz..

22. Vad har du för planer för denna dagen? - Gå tömma diskmaskinen, härnäst iaf. Längre än så vill jag inte planera förstår du.

23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar?
- Pluggar första året på estetiska programmet thiiäättterr 8)

24. Hur många barn vill du ha? - Just nu vill jag inte ha några men jag misstänker att det kommer ändras i framtiden. 2 eller 3 är väl lagom :)

25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja.

26. Vilka länder har du besökt?
- Tönt.

27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg.
- Din mamma, spruckna getter och att ha slut på choklad :^^

28. Brad Pitt eller Orlando Bloom?
- Varför så fula killar? Men ja.. Brad Pitt. Innan han bestämde sig för att bli get vill säga.

29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Typisk och typisk.. jag badar i champange i 2h innan utgång. Sedan sätter jag på mig mina 75 cm pumps och ger mig ut på landsbygden. Där festar jag natten lång med en grupp getter och vaknar morgonen efter av en hemsk törst efter hallonsaft på ett motell i Umeå.

30. Vilken datum fyller du år och vad är du för stjärntecken?
- 21 maj, tvilling.

31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - Gör vad ni vill?

32. Film hemma eller bio?
- BIO :) Eller både och. SAMTIDIGT! 8D

33. Vem fick du senast sms av? -  Hanna

34. Vem ringde du sist? - Hanna

35. Hur är ditt humör just nu? - Rätt trevligt, lite små frusen och trött men annars bra :)

36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - EN SAK? Ehm.. räknas ansiktet som EN sak? 8D Okej.. hmm.. den dallriga rumpan. 8)

37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Nope.

38. Är utseende viktigt för dig?
- Utseende spelar roll, man måste ju vara attraherad av en person för att kunna gilla honom/henne, men jag skulle aldrig kunna falla för en kille snygg som smör med världens sämsta personlighet. 8)

39. Hur många konserter har du varit på?
- En. En "riktig". (:

40. Något du inte kan leva utan? -
Mina bästisar (:

41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - The Scientist - Coldplay

42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Nej? Jag kan inte se att jag skulle ha gjort något så bra så att folk ens skulle ha en anledning att se upp till mig? Visst, jag är väl inte HELT sjukt dålig men jag är inte heller värd att se upp till tror jag.

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då?
- Kanske det kanske 8)

44. Vad tycker du om adoption? - Är det här en kuggfråga?

45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Så länge det håller sig inom lagliga gränser så.. go for it! :G

46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? 
-----

47. Hur länge varade ditt längsta förhållande?
- Har bara haft ett, 3 månader.

48. Vilken är din favorit genre i filmer? - Komedi 8)

49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Ingen :G

50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Jag är extremt rädd för clowner. Jag drömmer om att bli journalist. Jag.. kommer inte på någon tredje sak :G


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback