Bildregn(som alla stooooora bloggar brukar säga..)

Lite inspiration från att Folh hade lagt upp bilder från londonresan, så tänker jag nu lägga upp helt random bilder jag hittar.

Oooh.. "Jag är het och smal".. och så är man inte det ;PpPpppPPppP




Raoul posar som vanligt.. Cha cha...



Swiiit Sixtiiäänn




Sötaste bilden på Drommz och la Nariz(Coche och Folh's fötter med på ett hörn också..) 8)



Vänner på Liseberg sommaren-09



Starbucks :GG (den blev skev, jag vet, men orkar inte ändra).



Fia-ponken på bio 8)



Myskväll hemma hos mig. Wow.





Heta bilder det där men jag har inte så mycket annat för tillfället, det här vad som kunde hittas i min kamera men allt annat ligger på mina andra datorer. Det hade varit intressant att rota i min gamla stationära dock...




EDIT: Sista bilden raderad efter önskan från Fölungen.

Kommentarer
Postat av: Folighet

Den där sista bilden var en sån där inte-okej-alls-att-ladda-upp-på-bloggen-bild :) Minns även att jag specifikt talade om för herr Mumsig när bilden togs att detta var inte bloggmaterial 8D

Detta betyder, kan du vara så vänlig att ta bort den kanske, ersätta med någon annan minsann? Lille Norrlänning :G<3

2010-05-03 @ 22:34:15
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback