En dag som många andra.

En helt vanlig dag, i en helt vanlig vecka, är en helt vanlig lördag.
Ja, minsann. Det är så det ligger till.
Det känns som att jag inte har uppdaterat bloggen på 957389458347 år men senaste inlägget skrevs faktiskt bara två dagar sedan :G

För tillfället sitter jag här och käkar glass och planerar att ta itu med x antal läxor som ska vara inne senast onsdag. Inte så kul med andra ord. Snart är det i alla fall sommarlov, 7 riktiga skoldagar kvar räknade jag ut imorse :o och jag gillar't :G

och nu till mina överviktiga I-landsproblem..

Min webcam har slutat funka. Den är liksom.. sönder. Som en äkta norrlänning måste jag påpeka att sånna här fasoner är ytterst ouppskattade. Det går inte undan när budgeten är lägre än Glocalnet att hålla på springa och köpa teknik av detta slag varje dag minsann. Kanske.

Näe, nu har jag nog minsann inte något mer att tillägga.. eller jo, jag har faktiskt en liten hemlighet jag skulle vilja dela med mig av..

I HAVE KNIFE IN POCKET! :GG

Lek lugnt mina små kamrater, vare sig ni har goat, fur eller knife in pocket så måste ni komma ihåg att vi alla alltid är lika värda. Så länge ni är russian prostitutes, vill säga :G



"I don’t know whats worse. Not being able to tell you how I feel, or knowing you’ll never feel the same."

Kommentarer
Postat av: Foohl in School

En annan hade ju höst det från sin mamms redan innan 8D Tönt :G


Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback