Kissie, min idol.






ÅH KISSIE ÄR MIN IDOOOOL, SE BARA MITT SEEENASTE INKÖÖÖÖP. *ÜBERMAZZZING*


*SÅ ÄCKKLIGT JÄWLA SERIÖÖS*





Näe, men seriöst nu grabbar. Jag ÄR faktiskt stolt ägare till bikinin ovan(och även till ett par svarta trosor, så att ni inte tror att jag går med rumpan bar i sommar nejnej..)

Jag har dock (precis som ganska många andra) rätten att göra mina inköp på Gina Tricot även om Kissig också råkar snubbla in och få med sig ett stycke bikini eller två(fast med prickar, MIN, har inga prickar.. kom ihåg det). Tänkte bara tala om det liksom. Att jag har en likadan bikini som Kissig nuförtiden. Så att alla mina två läsare är beredda liksom. Så att ni vet, bara. Liksom. Typ. Tiieeeepppp.

Näe, nu börjar det här spååra uuur kännner jaag *norrländsk, norrländsk*

Lek lugnt nu grabbar.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback