Klas Kalas Hemma Hos Ellz.

Igår var't det myskväll hemma hos Ellz, tillsammans med Näsa, Folhie & Hanna. Och Ellis. Såklart.
Vi tog en del bilder, men alla är inte riktigt "blogg-material" om man säger så.

Egentligen skulle vi ha fått stirra på Damon på tv en stund också, men idioterna på Tv6 hade fått för sig att det var helt okej att avboka Vampire Diaries och sända ishockey-VM istället. pfft! Dom kan ju inte ha sett Damon Salvatore allt för många gånger :) Fast.. det går inte att se för mycket av Damon 8)

Nä, nu kom jag av mig lite här.. här kommer lite "helt okej"-bilder(hoppas jag) från gårdagen..

Hanna & Ellz.



Åh, upp och ner. (:



Såhär kan det gå om alla vill vara på golvet samtidigt.



Koola killar. (:



Trötta grabbar? 8)






..och resten av bilderna.. ja, jag vågar inte. Så farliga är dom väl kanske inte, i alla fall inte alla, men jag vill inte riskera mitt liv för att lägga upp dom på bloggen 8D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback