Man blir rik av att fylla år.

Jag mår aningens bättre nu efter att ha mått som smörkakor(läs väldigt dåligt) imorse. Jag var helt förberedd på att gå till skolan när jag helt plötsligt fick en hel drös med värk i magen. Detta har egentligen hållt på i nästan en vecka, men nu blev det som allra värst och mammsen tyckte att vi skulle åka in till akuten. När jag var framme vid sjukhuset hade mina smärtor avtagit en del, så doktorn tyckte mest bara att jag kunde avvakta och se om det blev värre.

Så jag åkte hem. Läste ut min bok och åt godis, sånt man gillar liksom. Sedan fick jag för mig att det var en bra idé att ställa sig upp och då fick jag ont igen, så jag valde att sitta ner(viktig information, anteckna!).

Nu.. bara sitter jag här :) Jag har precis hämtat posten som inkluderade 2 födelsedagskort till MÄJJ :G och då blev man ju aningens lyckligare, när jag insåg att folk faktiskt inte hade glömt bort mig totalt :G (det kändes av någon konstig anledning som att dom skulle göra det i år :^^)

Korten var från pappsen och mormoret som hade skickat med pengar, helt plötsligt kände jag mig mycket rikare, och jag gillade helt enkelt läget 8D (Jag fyller år på fredag för alla som ville veta helt allmänt, skäna pengar eller dylikt :G)

Nyss fick jag också reda på att jag slipper gå till skolan imorgon, ty vi har inställda lektioner :D Fast jag börjar nästan sakna skolan nu när jag inte har varit där sen i måndags(vi var't lediga igår också :G)så den här veckan är jag i skolan endast måndag och fredag, och jag kan inte klaga :G Inte mer än att jag har förbannat ont i magen också, det är något jag helst skulle vilja slippa :) bara så att ni vet.

Jag känner att det här inlägget har blivit helt sjukt intressant. För ni bara äääälssskkaarr ju såklart att läsa om mitt wünderbart intressanta liv. Men men, jag tvingar ingen, ni läser av egen fri vilja, så skyll er själva, liksom. :)


Wow, nu ska jag hitta på något annat minsann.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback