"Näe, nä, näeeee, sånna fasooonerr!"

*Familjen sitter och äter middag på altanen och en yr-humla flyger in i min arm*

Jag: Näee... sluuuta med sånna fasooner.. *norrländsk*

J-O: Vad hände?

Jag: Det vart en skånsk idiot-humla som flög in min arm.. *norrländsk*

J-O: Ojdå, ring en ambulans..

Mamms: Skånsk precis som våra härliga skånska katter

Jag: Men dom kanske inte vart skåningar mentalt? *norrländsk*

Mamms: Det är dom väl, det är därför dom är så härliga

Jag: *förolämpad norrlänning*

Jag: Näe, NÄE, nu går jag, jag vill inte höra mer om ni tänker tala gott om skåningar minsann, det är inte sånt man gillar! *går iväg*


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback