Prata aldrig med din mamma om Facebook.

Jag: *fnissar lite för mig själv*

Mamma: Vad är det?

Jag: Rolig facebook-grupp.. *fniss*

Mamma:......jaha.

Jag: Ja du vet han Jerry Springer? I programmet med dom galna amerikanerna?

Mamma: Ja?

Jag: "Jerry Springer - så går han" *skrattar*

Mamma: *helt tyst*

Mamma: va?

Jag: Du fattar inte.

Mamma: Nej, det gör jag faktiskt inte.

Jag: Men.. Jerry SPRINGERRRR... så går han..

Mamma: ....

Jag: han SPRINGER... så GÅR han..

Mamma: Jaha, ja, hehe...

Jag: *fnissar* Jag tyckte iaf att det var kul.

Kommentarer
Postat av: Fohl in das skolkille

Åh wooow, det vart typ det bästa :G

fniss Han går :G

2010-05-21 @ 10:45:37
URL: http://getarbetarpåbåten.lök.se
Postat av: charlotte

Haha, jag går med i en grupp typ "var snäll mot dina barn. det är dom som väljer ålderdomshem till dig sedan" skriker till mamma att hon ska kolla facebook. Och ibland skriver hon i chatten att det är mat istället för att säga det till mig. Haha :)

2010-06-11 @ 23:24:10
URL: http://theysay.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback