Sista dagen som 16-åring.

Jepp. Det stämmer det. Idag är sista dagen för mig som 16-åring. Det firar vi med matte, sol och ett skadat finger. Jippi. Men sol är ju faktiskt himla trevligt :) Jag solade lite igår och fick världens hetaste streck där mina shorts hade suttit, innan jag fattade att det var bättre att ha bikini 8)

Jag har tagit fram moppen idag också, eller iaf testkört(jag litar inte riktigt på att mina körkunskaper håller i sig..) och det gick bra. Tills jag skulle sätta den på stödet. Då klämde jag fingret mellan mopeden och gräsklipparen. Aj. Lyckat oh yes.

Nä, jag känner inte för att blogga mer. Jag ska gå lägga mig i solen minsann :)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback