Veet strippare.



Jag har precis använt veet strips(ja, jag vaxar benen mitt i natten..)
Kan ju inte säga att det var't det bästa sättet att avlägsna hår från benen, men rätt trevligt var det må jag erkänna(speciellt fuktservetterna, dom var nog det bästa i hela paketet). Folhiet säger att jag skulle ha använt alla 20 stripsen, och hon må har rätt även om jag tycker att detta känns som slöseri i största mån då ett paket kostar runt 60 kr, iaf där jag köpte dom.

Nu är jag en ren och har rakat resten av mina 14 ben med hjälp av en alldaglig rakhyvel och mina ben är seriöst lenare än gröt(mina ben är lena, dom heter LENA.. hoho *roligt*)Med andra ord så är dom ungefär det lenaste jag vet just nu. Jag gillar't. Mitt hår likaså, jag har använt inpackning för första gången i mitt liv och det gav resultat minsann, så även mitt hår heter Lena nuförtiden.

Nu ska jag nog försöka fixa mig mot sängen kanske, fast man börjar ju inte skolan förrän 11.25 imorgon så bråttom kan jag ju inte påstå att jag har :D

God natt amigos.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback