Yeäh.

Jag är på bra humör. :)
Bara så att ni vet.
Jag har nyligen läst ut min bok(i sista minuten as always, den ska vara klar imorgon :G) och den var't himla trevlig :)

Jag är ledig från skolan imorgon med, och för tillfället känner jag mig oövervinnlig(vilket konstigt ord?) och det har jag faktiskt känt mig som sedan jag gick hem från bussen idag, ifall någon vill anteckna. En liten självkänsle-boost är ju aldrig fel :) Speciellt inte för någon som i vanliga fall tycker att hon själv är ganska värdelös på det mesta. Jag har faktiskt känt mig bra idag :) 

Making progress, making progress..

Kommentarer
Postat av: Folighet

Måste gör på morgonen för att jag ska på feriejobbs-möte sen :^^

Fast jag har inget lim så jag kan inte göra något alls :^^

Du är töntig som är glad.



:G

2010-05-18 @ 11:43:24
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback